Main menu:
Elkészült a weboldala. Szép, hasznos és úgy érzi minden megvan rajta; minden, amit előzőleg kigondolt, megálmodott. A látogatók megtalálják a fontos információkat, termékeket, szolgáltatásokat, elérhetőséget. A weboldal készítője megkapta munkájának ellenértékét, részről lezárult a projekt. Már csak egy probléma van: Túl kevés a látogató.
Számtalanszor találkoztam ezzel a szituációval. Az ügyfélnek van egy szép weboldala, küllemre elégedett is vele, úgy érzi tartalmilag is megfelelő, de van egy apró kis hiba a gépezetben: Rajta kívül senki nem látogatja az oldalt. Ismerős?
Sok esetben csak néhány apró módosítás választja el a weboldalt a jobb helyezésektől a keresőkben, amivel jelentős látogatottság növekedést érne el. A megoldás erre a betegségre: a keresőoptimalizálás. Túl sokan használják a keresőket, főképp a Google keresőjét ahhoz, hogy egy weboldal tulajdonos kiaknázatlanul hagyja ezt a látogató forrást.
Ne dobjon ki rengeteg pénzt egy olyan honlapra, amelyet nem néz meg senki, vagy csak kevesen.
Segítek megoldást találni problémájára.
Keressen meg bizalommal!